s. 1972
Visit Rovaniemi
Toimitusjohtaja
”Olen matkailumarkkinoinnin pitkän linjan ammattilainen yrittäjätaustalla. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä, matkailu) ja lisäksi olen suorittanut yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon. Minulla on laaja kokemus Lapin matkailun kohdemarkkinoinnista. Olen aktiivisesti mukana matkailun eri vaikuttajaverkostoissa.”
Kuka nainen on inspiroinut sinua ja miksi?
Lappilaiset naiset arktisessa ympäristössä.
Kuka on työntänyt sinua urallasi eteenpäin?
Ajatuksissa ja tekemisissä tukena ja takana oma äiti – avarakatseinen ja vahva pohjoiskarjalainen nainen.
Minkä olet urasi aikana kokenut haastavaksi?
Pidän työstäni ja Visit Rovaniemen tiimistä, jolla käännämme päivittäiset arjen haasteet voitoiksi. Markkinointiviestinnän globaalin kentän muutos pitää meidät sopivassa vireystilassa. Työssä täytyy olla haasteita – mukavuusalueelle majoittuminen ei tuota tuloksia. Ajankäytön haasteet ovat päivittäisiä. Arjen valuminen loputtomiin kehittämistyöryhmiin ja seminaareihin hirvittää. Ammattilaisten kesken moni asia hoituisi napakasti ihan puheluillakin. Minne tämä työtapa katosi?
Jos voisit välttää yhden virheen, mikä se olisi?
En tunnista työperäistä virhettä, jota ei olisi kannattanut tehdä ja josta oppia.
Mitä tavoitteita sinulla on tulevaisuudessa?
Haluan kehittää ja viedä Lapin ja Suomen matkailua entistä laadukkaamman ja kestävän matkailun suuntaan – entistä kilpailukykyisemmäksi kansainvälisillä markkinoilla. Kilpailuhenkisenä haluan, että Suomi voittaa.
Paras vinkkisi arjen helpottamiseksi?
Edustusvaatteet, urheiluvälineet ja eväät aina autossa mukana.
Neuvosi naisille:
Mitä vaativampi päivä, sitä enemmän hiihtoa!